Daha fazla pazarlama yapmak için dijital kanallarda hamle yapmak günümüzde şirketler için vazgeçilmez bir yöntem haline geldi. Veri pazarlamacıları için şimdi her zamankinden daha kolay müşteri davranışını izlemek için veri toplamak. Hatta Google Analytics gibi ücretsiz araçlar, pazarlamacılar için umut verici, bu sayede adana şirketleri , ankara şirketleri gibi alışveriş ile ilgi alanları ve daha ayrıntılı bir görünüm elde edebilirsiniz. Sosyal medya ölçüm araçları ve mevcut işlem sistemleri aracılığıyla raporlama yetenekleri ve daha önce görülmemiş bir düzeyde veri erişimi sağlıyor. Haklısınız, bu iyi bir şey olduğunu düşünmek istiyorum? Ille de.
Bu kadar fazla veri ile, pazarlama yöneticileri yanlış bir şey ölçmek için çok kolay hale getirir. Örneğin, bir e-posta kampanyası tıklama oranları ölçülecek, ancak bu kampanya için coğrafi ve demografik Yanıma Gelüşüm oranları korelasyon getirmekte. Başka bir deyişle, anlamadığınız bir alana para yatırmaktansa internet ortamında ürünlerinizi pazarlamaya çalışmak sizin için çok etkili olacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder